İŞLEM REHBERİ
İŞLEM REHBERİ
I.Üyelik
www.selim.com.tr internet
sitemiz üzerinden online alışveriş yapmak için dilerseniz üye olabilir, ya da
üyeliksiz alışveriş seçeneğini kullanabilirsiniz. Sitemize üye olmak için ana
sayfamızda sağ üstte yer alan " Üyelik”butonuna tıklamanız
gerekmektedir.
Üyelikte zorunlu alanlar: ad, soyad,
e-posta adresi, mobil telefon numarası, doğum tarihi, cinsiyet bilgisi ve
sisteme giriş yaparken kullanılacak olan şifre bilgisidir.
Yapacağınız alışverişlerde sizden istenen
bilgileri girdiğiniz formun alt kısmında kullanım şartları ve gizlilik politikalarını onaylamanız gerekmektedir. Ayrıca; dönemsel kampanya çalışmaları, ürün
tanıtımları ve özel promosyon faaliyetlerini duyurmak üzere SMS ve e-posta ile
iletiler gönderilmesi onaylayıp onaylamadığınız sorulmaktadır.
Burada "kullanım şartları ve gizlilik
politikalarını okudum ve kabul ediyorum. Kullanım şartları ve gizlilik politikalarını okumak
için tıklayınız” kutucuğunu işaretleyip "Kayıt” butonuna tıklayarak
üye olabilirsiniz. SMS ve e-posta gönderileri için istenen izin alanlarınını
ise dilerseniz doldurabilirsiniz.
SMS ve e-posta ile iletiler gönderilmesine
ilişkin onay kutusunu işaretlemeniz halinde, bildirmiş olduğunuz e-posta
adresinize mail gönderilerek verdiğiniz izin doğrultusunda kampanyalarımız
hakkında bilgilendirilmek üzere ilgili veri tabanımıza kaydedildiğiniz
tarafınıza bildirilir.
İletişim izni ile ilgili bir değişiklik
yapmak istediğinizde Ana Sayfamızın sağ üst köşesinde yer alan "Hesabım”
butonuna tıklayarak, açılan sayfada "Üyelik Bilgilerim” başlığı altından
söz konusu değişikliği gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca, size gönderdiğimiz
e-postaların alt kısmında yer alan mail listesinden çıkma alanını kullanarak ya
da size gönderdiğimiz SMS’lerden çıkış yönergesini takip ederek ücretsiz olarak
bu değişikliği gerçekleştirebilirsiniz.
Hesabım butonu altında yer alan diğer
başlıklardan da aşağıda belirtilen bilgilere erişim sağlayabilirsiniz:
"Siparişlerini Gör” : SELİM
üzerinden vermiş son 1(bir) yıla kadar vermiş olduğunuz siparişlerinizin
sipariş tarihini, sipariş numarasını, tutarını, durumunu ve sipariş anında onay
verdiğiniz satış sözleşmesinin bir kopyasını görebilir, yine aynı sayfada
teslimat ve fatura adresi gibi detaylara ulaşabilirsiniz.
"Hesabına Git” : Üyelik
sırasında vermiş olduğunuz bilgilere buradan ulaşabilirsin. İsteseniz vermiş
olduğunuz bilgileri buradan güncelleyebilirsiniz.
"Bilgilerini Güncelle” : Bu
bölümden, mevcut oluşturduğunuz hesabınızdaki adres isim soyisim ve
şifrenizi değiştirip güncelleyebilirsiniz.
"Adres Düzenle” :
Siparişlerinizde kullanmak istediğiniz teslimat ve fatura adreslerinizi burada
kayıt edebilirsiniz.
"Sipariş İade Talebi” : İade
edilebilir konumda siparişinizin bulunması halinde, iade talebinizi bu bölümden
bize ulaştırabilirsiniz.
II.Üye Girişi Adımları
Üye Girişi Yapılması:
www.selim.com.tr adresine girin ve sağ üst
köşedeki "Giriş Yap" linkine tıklayın. Açılan sayfada,
üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz
şifrenizi girin. "Giriş Yap" butonuna basın.
Üyelik Şifresinin Unutulması ve Tekrar
Talep Edilmesi:
Eğer şifrenizi unuttuysanız şifrenizi
yazmanız için boş bırakılan kutunun altında yer alan "Şifremi Unuttum"
cümlesinin üzerine tıkladığınızda, açılan penceredeki e-posta alanına
üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi girin, Güvenlik kodu
alanına ekranda görünen kodu girin ve "Gönder" butonuna basın.
Şifreniz size e-posta ile bildirilecektir.
III.Ürün Seçimi ve Alışveriş Sepeti
Ürün Seçimi:
Sitemizde ürün tanımı için hazırlanan
sayfalarda ürünlerin tanım, resim, açıklama ve fiyat detayları yer almaktadır.
Beğendiğiniz ürünü, ürün görselinin sağ
tarafında yer alan "Sepete Ekle” butonuna basarak alışveriş
sepetinize ekleyebilirsiniz.Aynı üründen birden fazla adette satın almak
istiyorsanız, "Sepete Ekle” butonuna basmadan önce, yine ürün görselinin
hemen sağ yanında bulunan "+” ve "-" butonlarına basarak talep
ettiğiniz adedi belirleyebilirsiniz.
Satın almak istediğiniz ürünün sitemiz
tarafından temin edilemiyor olması durumunda, "Sepete Ekle”
butonunun yerinde "Tükendi.” uyarısı yer alır. Bu durumda o ürünü
sepetinize ekleyemezsiniz.
Alışveriş Sepeti:
www.selim.com.tr
internet sitemize üye girişinizi yaptıktan sonra açacağınız her sayfada, sol
üstte yer alan "Arama” kutusu, sağ tarafta da "Sepetim”
butonu yer almaktadır. "Sepetim” butonunun yanında, o an itibariyle
sepetinize koyduğunuz ürün adedini gösteren "Ürün” butonu ve bunun
da yanında satın alma işlemini gerçekleştirebileceğiniz "Satın Al”
butonları yer almaktadır.
Sepetiniz sayfasında adet kısmından
ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını
görebilir veya sepetinizden dilediğiniz ürünü "Sepetten Sil”
butonuna basarak silebilirsiniz.
IV.Alışveriş Sepetinizdeki Ürünlerin Satın
Alınması ve Ödeme
Sepetiniz sayfasından almak istediğiniz
ürün cinsini, adetini ve KDV dahil toplam tutarını kontrol ettikten sonra, KDV
dahil toplam fiyatın altında yer alan "Alışverişi Tamamla” butonuna
bastığınızda "Teslimat Adresi” sayfasına yönlendirileceksiniz.
Teslimat ve Fatura Adresi Seçimi:
Teslimat Adresi sayfasına geldiğinizde,
daha önceden üyelik bilgilerinizle beraber kaydettiğiniz adresiniz
(adresleriniz) açılan ekranda size sunulacaktır. Teslimat adresi ve fatura
adresi için bu adreslerinizden birini seçebilir, isterseniz ikisini aynı
isterseniz ikisini farklı belirleyebilirsiniz.
Teslimat ve fatura adreslerini seçtikten
sonra dilerseniz sepet sayfasına geri dönebilir, alışverişinize devam edebilir
veya "Ödeme İşlemleri” butonuna tıklayarak ödeme yapacağınız "Ödeme
Bilgileri” sayfasına ulaşabilirsiniz.
Ödeme ve Onay:
"Ödeme Bilgileri” sayfasında,
satın almak üzere olduğunuz ürünlerin KDV dahil toplam tutarını ve kargo
masrafını görebilirsiniz. Kargo bedelimiz 9,95 TL olup, 250 TL ve üzerindeki
siparişlerinizin kargo bedeli SELİM tarafından karşılanmaktadır.
"Ödeme Şekli” başlığı altında, sitemizden alışveriş yaparken kullanabileceğiniz kredi kartı, banka havalesi/EFT ödeme yöntemlerinden birini seçmeniz gerekmektedir.
Kredi Kartı ile Ödeme:
Kredi kartı ile ödeme yapmayı tercih
ederseniz ödeme yapacağınız bankayı seçtiğinizde kartın tipi, taksit seçeneği,
kartın üzerinde yazan ad soyad, kart numarası, son kullanma tarihi ve kartın
arka yüzünde bulunan 3 haneli güvenlik numarasını yazmanız, kartınızın tipine
bağlı olarak varsa taksit seçeneğinden tercihinizi belirtmeniz gerekmektedir.
Kredi kartı ile tahsilat işlemleri "3D Secure” sistemi ile
gerçekleştirilmekte, kartınızın sahibi olan bankanın web sitesine
yönlendirilerek Kredi Kartınıza ait şifre ile onaylama işlemi ile tahsilat
gerçekleştirilmektedir. SELİM, kredi kartı bilgilerini sunucularında
saklamamaktadır. Kredi kartı bilgilerinizin tamamı ilgili bankalar tarafından
işlenmektedir.
"Alışverişi Tamamla” butonuna
basarak ödeme işleminize devam etmenizden önce "Teslimat & İade”
ve "Kullanım Şartları” okumanız ve onaylamanız için bilginize
sunulmaktadır. Girdiğiniz bilgiler SSL güvenlik protokolü sertifikası ile
güvenli ortamda bankaya iletilir. Ödeme başarılı olduğunda siparişiniz oluşur
ve sipariş numaranız görebileceğiniz onay sayfasına yönlendirilirsiniz.
Banka Havalesi/ EFT ile Ödeme:
Banka Havalesi /EFT ile ödeme yapmak istiyorsanız, sistem otomatik olarak siparişinizi oluşturacak ve havale / EFT yapmanız gereken tutar ve hesap numarasını gösterecektir. Söz konusu sipariş bedelinin havale / EFT gönderimini gerçekleştirdiğinizde siparişiniz onaylanarak işleme alınacaktır.
V.Sipariş Onayı ve Sonrası
Ödeme işleminizi tamamladığınızda açılan"Sipariş
Sonuç”sayfasında size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Ana
Sayfamızın sağ üst köşesinde yer alan "Hesabına Git” menüsüne girdiğinizde
açılacak "Siparişlerini Gör ”sekmesinden siparişinizle ilgili
bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.
Siparişiniz gerçekleştiğinde oluşan
kullanım şartları ve sipariş konfirmasyon e-posta adresinize otomatik olarak
gönderilecektir. Ayrıca sipariş takibi sayfasında ilgili siparişin yanında
bulunan kullanım şartları linkini tıklayarak 1(bir) yıl boyunca ilgili şartlara
ulaşabilirsiniz.
Siparişinizin onayı ile ilgili e-posta
size ulaşmaz ise durumu:
Pazartesi - Cuma 09:00 - 17:00 saatleri
arasında 444 52 52 numaralı telefonu arayarak veya info@selim.com.tr e-posta
adresine mail göndererek bildirebilirsiniz.
Kullanım Sözleşmesine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Teslimat:
Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler ilk iş günü işleme alınır. Siparişiniz, ödemeniz SELİM'e ulaştıktan sonra en ekonomik ve güvenli koşullarda 2-5 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilir. Kargo bedelimiz 9,95 TL olup, 250 TL ve üzeri siparişlerinizin kargo masrafı şirketimizce karşılanmaktadır. Kargo tarafından İstanbul içi siparişler 3 iş günü, İstanbul dışı siparişler ise maksimum 6 iş günü içinde teslim edilmektedir. Siparişlerinizin teslimi sadece Türkiye sınırları içerinse yapılmakta olup, gönderim alanları UPS Kargo gönderim ağıyla sınırlıdır.
www.selim.com.tr
internet sitemizden verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak
adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğruluğundan
emin olmalısınız.
Fatura adres bilgileri, faturalama
işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan
emin olmadan siparişinizi onaylamayın.
Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye
yapılır, kargo şubesinden ürün teslimi yapılmaz. Alıcının adreste bulunamaması
durumunda, kimlik bilgileri kontrolünden sonra birinci dereceden yakınına
teslimat yapılabilir.
Hafta sonu cumartesi pazar ve resmi tatil
günlerinde verilen siparişler ilk iş günü itibariyle işleme alınır. Kargo ile
gerçekleştirilen ürün teslimatı sürecinde kullanıcı sistemde belirtilen adreste
bulunamaz ise müşteriye kargo elemanı tarafından ziyaret notu bırakılır.
Adresine ihbar notu bırakılan müşterinin 2(iki) gün içerisinde irtibata
geçmemesi durumunda kargo göndericiye iade edilir.
Kargo firmaları ilçe merkezlerine uzak
olan yerleşim bölgelerine teslimat yapmamaktadır. Sipariş vermeden önce ilgili
kargo firmasının ürünün teslim edileceği bölgeye teslimat yapıp yapmadığını
öğrenmeniz sipariş verdiğiniz ürünün adresinize teslim edilebilmesi için
önemlidir.
Ürün teslim alındıktan sonra kargo
firmasının teslimatı sorunsuz yaptığı kabul edilir.
Müşteri Hizmetleri
Tel:444 52 52
e-posta adresi: info@selim.com.tr
Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerde
paket içinden çıkması gereken aparat ya da aksesuarlardan biri ya da bir kaçı
eksik ve sipariş ettiğiniz üründen farklı bir ürün gönderilmiş ise Müşteri
Hizmetlerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Satın aldığınız ürün, faturası ile
birlikte gönderilir.
VI.İade
Ürün tesliminden itibaren 14(ondört) gün
içinde ürün iade (cayma) hakkına sahipsiniz. SELİM 14 günlük cayma hakkı süresi içinde malın mutat
kullanımı (ürünün olağan kullanımı) dışında meydana gelen değişiklik ve
bozulmalardan sorumlu değildir.
Teslimat sırasında arızalı ya da ayıplı
çıkan ürünler dışında gıda, kozmetik, sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı,
çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, banyo setleri,
takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri gibi
ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının
açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır. Yılbaşı, Sevgililer günü, Anneler günü gibi belirli
günlere yönelik hazırlanan ve kişiye özel ürünlerde ve kampanya & promosyon
ürünlerinde iade yapılmamaktadır. Satın almış olduğunuz ürünün iade işlemi
için; Ana Sayfamızın sağ üst köşesinde yer alan "Hesabım” butonuna
tıklayarak, açılan sayfada "Sipariş İade Talebi” bölümünde ilgili
alanların eksiksiz doldurulması gerekmektedir. Talebiniz otomatik olarak bize
ulaşacaktır. Yapılan değerlendirmenin sonucunu "Siparişlerim”
bölümünden takip edebilirsiniz.
İade etmek
istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından
karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise iade işlemlerinde kargo ücreti size
aittir. Size teslimat yapan kargo firması
aracılığıyla ile iade gönderimini yapmanız gerekir. Farklı kargo firmaları
aracılığıyla gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir.
Ürününüz teslim alındıktan sonra ambalajı,
aksesuarları, faturası kontrol edilecektir. İade işleminin onaylanması
durumunda, "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.
İadenizin iade koşullarına uygun olmaması
durumunda ise, ilgili ürün, adresinize kargo ile gönderilecektir. Genel iade
şartları aşağıda belirtilmektedir.
Ödeme şekli "Kredi Kartı" ve
tercihiniz "Para İadesi" ise; ödemeniz online olarak en kısa sürede
kredi kartınıza yapılacaktır. Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem
sürelerine göre farklılık gösterebilmektedir.
Ödeme şekli "Havale/EFT" ve tercihiniz "Para İadesi" ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN ve hesap numarasınıza paranız geri ödenir.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak
verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi
gerekmektedir.
Faturası kurumlar adına düzenlenen
siparişlerin iade işlemleri, tarafınıza iade faturası düzenlenmediği takdirde
tamamlanamaz.
İade edilmek istenilen ürünün faturası KDV
mükellefi (fatura düzenleme mecburiyeti olan gerçek veya tüzel kişilere) adına
düzenlenmiş ise, ürünü iade ederken, iade faturası ile birlikte gönderilmesi
gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı +
KDV şeklinde) düzenlenmelidir. Faturası, KDV mükelleflerine (fatura düzenleme
mecburiyeti olan gerçek veya tüzel kişilere) düzenlenmiş siparişlerin iadeleri,
İADE FATURASI düzenlenmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir:
·İadeler mutlak surette orijinal kutu veya
ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
·Ürünün hasarsız, tüm aksesuarları,
sertifikaları ve faturasının tüm kopyaları ile gönderilmesi gerekir.
·Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş
ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
·İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte
orijinal fatura (bütün kopyaları) göndermeniz gerekmektedir. Faturanızın ASIL nüshasının ön yüzünde, en sol
taraftaki İADE kolonu altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade
adedini yazmanız gerekmektedir. ASIL nüshanın ön yüzünde, sol alt taraftaki
iade eden kişi olarak adınızı soyadınızı, irtibat telefonunuzu, adresinizi
yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak, faturanın 1.NÜSHA'sının
arkasındaki kutu içerisine neden iade istediğinizi ayrıntılı olarak yazmanızı
rica ederiz.
VII.Değişim
Fatura tarihinden itibaren 30(otuz) gün
içinde "Selim Dekor Ürünleri A.Ş.” iletişim bilgilerimizdeki adresimize
anlaşmalı olduğumuz kargo ile veya firma adresimize getirerek faturanın aslı ile
ürün değiştirme işlemi yapabilirsiniz. SELİM
30 günlük değişim hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı (ürünün olağan
kullanımı) dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu
değildir. Tüketicinin
Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen
stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade
işlemi yapılmaktadır.
Teslimat sırasında arızalı ya da
ayıplı çıkan ürünler dışında gıda, kozmetik, sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği;
havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar,
banyo setleri, takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım
ürünleri gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya
ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır. Yılbaşı,
Sevgililer günü, Anneler günü gibi belirli günlere yönelik hazırlanan ve kişiye
özel ürünlerde ve kampanya & promosyon ürünlerinde değişim
yapılmamaktadır. Fatura kurum, şirket adına düzenlenmiş ise tarafınızca
iade faturası düzenlenmesi gerekmektedir.
Firmamızda ürün değiştirme işlemi aşağıdaki
kurallara uygun olarak yapılmaktadır:
1.Fatura üzerindeki fiyat esas alınır.
2.Ürünün hasarsız ve kullanılmamış olması
gerekmektedir.
3.Ürünle birlikte, kutu varsa özel ambalaj
malzemeler ve aksesuarları teslim edilmelidir.
4.Değişimden kaynaklanan kargo ve her
türlü diğer masraflar müşteriye aittir.
Not: Teslimat sırasında arızalı ya da
ayıplı çıkan ürünler dışında gıda, kozmetik, sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği;
havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar,
banyo setleri, takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım
ürünleri gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya
ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır. Yılbaşı,
Sevgililer günü, Anneler günü gibi belirli günlere yönelik hazırlanan ve kişiye
özel ürünlerde ve kampanya & promosyon ürünlerinde değişim yapılmamaktadır.
Kırık, ayıplı, eksik ürün teslimatları,
yanlış ürün gönderimleri.
·Kırık, ayıplı, yanlış ürün gönderimleri
ilgili siparişe ait faturanın arkası doldurularak, ürünlerin şirketimize
gönderilmesi yoluyla işleme alınmaktadır. Hasarlı veya kusurlu ürünler
için iade nakliye ücretsizdir. Hasarlı veya kusurlu ürün için iade/teslimat
işlemi 30 gün içinde çözülür. Hasarlı veya kusurlu ürünler için yedek parça,
yeni ürün, ve geri ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.
VIII.İptal
Siparişinizi siparişlerim sayfasından
iptal edebilirsiniz.
Online sipariş iptal etme işlemi
siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz.
Ödediğiniz tutar 10 (on) gün içinde kredi
kartınıza iade edilir ya da banka hesabınıza yatırılır.
IX.Gizlilik Politikası
Selim Dekor Ürünleri A.Ş. olarak kişisel
verilerin korunması en önemli öncelikleri arasındadır. Bu itibarla, SELİM, 6698
sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun ("KVKK”) 10. maddesinden
doğan aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirmek amacıyla aşağıdaki açıklamaları siz
değerli müşterilerimizin dikkatine sunar.
Kişisel verilerinizle ilgili daha detaylı
bilgi almak için lütfen TIKLAYIN.
X.Bilgilendirme
Tüketici ile şirket arasında doğması
muhtemel her türlü uyuşmazlık ile ilgili olarak şirket politikamız, bu
uyuşmazlıkların tarafların anlaşması ve müşterinin memnuniyeti ile çözülmesini
temin etmektir. Her türlü konuyla ilgili olarak bizlere:
Telefon: 444 52 52
E-posta adresi: info@selim.com.tr şikâyet ve taleplerinizi iletiniz.
SELİM ile
aranızda ortaya çıkabilecek tüketici mevzuatı kapsamındaki uyuşmazlıklarda T.C.
Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar
dahilinde ikametinizin bulunduğu yerdeki veya tüketici işleminin yapıldığı
yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne veya uyuşmazlığın parasal sınırına
göre Tüketici Mahkemesi’ne başvurabilirsiniz.
Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve
arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm
yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı,
daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak,
hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır.
XI.Sıkça Sorulan Sorular
"Sepetim" nedir?
"Sepetim”ana sayfamızın sağ üst
köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, sitemizden alışveriş yaparken sıkça
kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz:
·Ürün sayfalarında gezerken
beğendiklerinizi, ürünlerin çevresinde bulunan"Sepete Ekle”butonu
yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.
·Seçtiğiniz ürünlerin ve varsa hediye
paketi, hediye notu bilgilerinin eklenip eklenmediğini bu ekranda kontrol
edebilirsiniz.
·Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini
belirleyebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken, sepetteki ürünlerin sağ
tarafında bulunan kutucukların üzerinde bulunan oklar sayesinde adetleri
çoğaltabilir ya da azaltabilirsiniz.
·Alışveriş sırasında almaktan
vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, o ürününün sağ tarafında bulunan "Sil”
butonuna basarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
·Siparişlerinizin KDV dahil toplam
fiyatını, ödeyeceğiniz kargo bedeli tutarını bu ekranda
görebilirsiniz.
Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir
miyim?
Selim.com.tr’ den
verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de
sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında
değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün
değildir. Ama mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir
ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.
Sipariş verirken sayfa hata veriyor, ne
yapmalıyım?
·Böyle bir durumda lütfen sitemizdeki
e-posta adresleri ya da Pazartesi - Cuma 09:00 - 17:00 saatleri
arasında telefonlardan bize ulaşın. Yazılım departmanımız sorunu en kısa
sürede çözmeye çalışacaktır.
Siparişim oluşmadı ama ödemesi alındı. Ne
yapmalıyım?
·Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra
sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size
bildirilmediyse ana sayfamızdaki "Siparişlerim” sekmesinden
mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol etmelisiniz.
·Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi
kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla
yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi
oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi e-posta yoluyla bilgilendirin.
İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilecek ve ödeme kredi
kartınıza iade edilecektir.
Sorunuzun cevabının bu işlem rehberinde
yer almadığını düşünüyorsanız bize ulaşabilirsiniz.
Telefon: 444 52 52
E-posta adresi: info@selim.com.tr