Hoş Geldiniz
Üye Girişi
Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!

İŞLEM REHBERİ

İŞLEM REHBERİ

I.Üyelik

www.selim.com.tr internet sitemiz üzerinden online alışveriş yapmak için dilerseniz üye olabilir, ya da üyeliksiz alışveriş seçeneğini kullanabilirsiniz. Sitemize üye olmak için ana sayfamızda sağ üstte yer alan " Üyelik”butonuna tıklamanız gerekmektedir.

Üyelikte zorunlu alanlar: ad, soyad, e-posta adresi, mobil telefon numarası, doğum tarihi, cinsiyet bilgisi ve sisteme giriş yaparken kullanılacak olan şifre bilgisidir.

Yapacağınız alışverişlerde sizden istenen bilgileri girdiğiniz formun alt kısmında kullanım şartları ve gizlilik politikalarını onaylamanız gerekmektedir. Ayrıca; dönemsel kampanya çalışmaları, ürün tanıtımları ve özel promosyon faaliyetlerini duyurmak üzere SMS ve e-posta ile iletiler gönderilmesi onaylayıp onaylamadığınız sorulmaktadır.

Burada "kullanım şartları ve gizlilik politikalarını okudum ve kabul ediyorum. Kullanım şartları ve gizlilik politikalarını okumak için tıklayınız” kutucuğunu işaretleyip "Kayıt” butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz. SMS ve e-posta gönderileri için istenen izin alanlarınını ise dilerseniz doldurabilirsiniz.

SMS ve e-posta ile iletiler gönderilmesine ilişkin onay kutusunu işaretlemeniz halinde, bildirmiş olduğunuz e-posta adresinize mail gönderilerek verdiğiniz izin doğrultusunda kampanyalarımız hakkında bilgilendirilmek üzere ilgili veri tabanımıza kaydedildiğiniz tarafınıza bildirilir.

İletişim izni ile ilgili bir değişiklik yapmak istediğinizde Ana Sayfamızın sağ üst köşesinde yer alan "Hesabım” butonuna tıklayarak, açılan sayfada "Üyelik Bilgilerim” başlığı altından söz konusu değişikliği gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca, size gönderdiğimiz e-postaların alt kısmında yer alan mail listesinden çıkma alanını kullanarak ya da size gönderdiğimiz SMS’lerden çıkış yönergesini takip ederek ücretsiz olarak bu değişikliği gerçekleştirebilirsiniz.

Hesabım butonu altında yer alan diğer başlıklardan da aşağıda belirtilen bilgilere erişim sağlayabilirsiniz:

"Siparişlerini Gör” : SELİM üzerinden vermiş son 1(bir) yıla kadar vermiş olduğunuz siparişlerinizin sipariş tarihini, sipariş numarasını, tutarını, durumunu ve sipariş anında onay verdiğiniz satış sözleşmesinin bir kopyasını görebilir, yine aynı sayfada teslimat ve fatura adresi gibi detaylara ulaşabilirsiniz.

"Hesabına Git” : Üyelik sırasında vermiş olduğunuz bilgilere buradan ulaşabilirsin. İsteseniz vermiş olduğunuz bilgileri buradan güncelleyebilirsiniz.

"Bilgilerini Güncelle” : Bu bölümden, mevcut  oluşturduğunuz hesabınızdaki adres isim soyisim ve şifrenizi değiştirip güncelleyebilirsiniz.

"Adres Düzenle” : Siparişlerinizde kullanmak istediğiniz teslimat ve fatura adreslerinizi burada kayıt edebilirsiniz.

"Sipariş İade Talebi” : İade edilebilir konumda siparişinizin bulunması halinde, iade talebinizi bu bölümden bize ulaştırabilirsiniz.

II.Üye Girişi Adımları

Üye Girişi Yapılması:

www.selim.com.tr adresine girin ve sağ üst köşedeki "Giriş Yap" linkine tıklayın. Açılan sayfada, üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi ve belirlediğiniz şifrenizi girin. "Giriş Yap" butonuna basın.

Üyelik Şifresinin Unutulması ve Tekrar Talep Edilmesi:

Eğer şifrenizi unuttuysanız şifrenizi yazmanız için boş bırakılan kutunun altında yer alan "Şifremi Unuttum" cümlesinin üzerine tıkladığınızda, açılan penceredeki e-posta alanına üyeliğinizi oluştururken kullandığınız e-posta adresinizi girin, Güvenlik kodu alanına ekranda görünen kodu girin ve "Gönder" butonuna basın. Şifreniz size e-posta ile bildirilecektir.

III.Ürün Seçimi ve Alışveriş Sepeti

Ürün Seçimi:

Sitemizde ürün tanımı için hazırlanan sayfalarda ürünlerin tanım, resim, açıklama ve fiyat detayları yer almaktadır.

Beğendiğiniz ürünü, ürün görselinin sağ tarafında yer alan "Sepete Ekle” butonuna basarak alışveriş sepetinize ekleyebilirsiniz.Aynı üründen birden fazla adette satın almak istiyorsanız, "Sepete Ekle” butonuna basmadan önce, yine ürün görselinin hemen sağ yanında bulunan "+” ve "-" butonlarına basarak talep ettiğiniz adedi belirleyebilirsiniz.

Satın almak istediğiniz ürünün sitemiz tarafından temin edilemiyor olması durumunda, "Sepete Ekle” butonunun yerinde "Tükendi.” uyarısı yer alır. Bu durumda o ürünü sepetinize ekleyemezsiniz.

Alışveriş Sepeti:

www.selim.com.tr  internet sitemize üye girişinizi yaptıktan sonra açacağınız her sayfada, sol üstte yer alan "Arama” kutusu, sağ tarafta da "Sepetim” butonu yer almaktadır. "Sepetim” butonunun yanında, o an itibariyle sepetinize koyduğunuz ürün adedini gösteren "Ürün” butonu ve bunun da yanında satın alma işlemini gerçekleştirebileceğiniz "Satın Al” butonları yer almaktadır.

Sepetiniz sayfasında adet kısmından ürününüzün adetini değiştirebilir, ürününüzün KDV dahil toplam tutarını görebilir veya sepetinizden dilediğiniz ürünü "Sepetten Sil” butonuna basarak silebilirsiniz.

IV.Alışveriş Sepetinizdeki Ürünlerin Satın Alınması ve Ödeme

Sepetiniz sayfasından almak istediğiniz ürün cinsini, adetini ve KDV dahil toplam tutarını kontrol ettikten sonra, KDV dahil toplam fiyatın altında yer alan "Alışverişi Tamamla” butonuna bastığınızda "Teslimat Adresi” sayfasına yönlendirileceksiniz.

Teslimat ve Fatura Adresi Seçimi:

Teslimat Adresi sayfasına geldiğinizde, daha önceden üyelik bilgilerinizle beraber kaydettiğiniz adresiniz (adresleriniz) açılan ekranda size sunulacaktır. Teslimat adresi ve fatura adresi için bu adreslerinizden birini seçebilir, isterseniz ikisini aynı isterseniz ikisini farklı belirleyebilirsiniz.

Teslimat ve fatura adreslerini seçtikten sonra dilerseniz sepet sayfasına geri dönebilir, alışverişinize devam edebilir veya "Ödeme İşlemleri” butonuna tıklayarak ödeme yapacağınız "Ödeme Bilgileri” sayfasına ulaşabilirsiniz.

Ödeme ve Onay:

"Ödeme Bilgileri” sayfasında, satın almak üzere olduğunuz ürünlerin KDV dahil toplam tutarını ve kargo masrafını görebilirsiniz. Kargo bedelimiz 9,95 TL olup, 250 TL ve üzerindeki siparişlerinizin kargo bedeli SELİM tarafından karşılanmaktadır.

"Ödeme Şekli” başlığı altında, sitemizden alışveriş yaparken kullanabileceğiniz kredi kartı, banka havalesi/EFT ödeme yöntemlerinden birini seçmeniz gerekmektedir.

Kredi Kartı ile Ödeme:

Kredi kartı ile ödeme yapmayı tercih ederseniz ödeme yapacağınız bankayı seçtiğinizde kartın tipi, taksit seçeneği, kartın üzerinde yazan ad soyad, kart numarası, son kullanma tarihi ve kartın arka yüzünde bulunan 3 haneli güvenlik numarasını yazmanız, kartınızın tipine bağlı olarak varsa taksit seçeneğinden tercihinizi belirtmeniz gerekmektedir. Kredi kartı ile tahsilat işlemleri "3D Secure” sistemi ile gerçekleştirilmekte, kartınızın sahibi olan bankanın web sitesine yönlendirilerek Kredi Kartınıza ait şifre ile onaylama işlemi ile tahsilat gerçekleştirilmektedir. SELİM, kredi kartı bilgilerini sunucularında saklamamaktadır. Kredi kartı bilgilerinizin tamamı ilgili bankalar tarafından işlenmektedir.

"Alışverişi Tamamla” butonuna basarak ödeme işleminize devam etmenizden önce "Teslimat & İade” ve "Kullanım Şartları” okumanız ve onaylamanız için bilginize sunulmaktadır. Girdiğiniz bilgiler SSL güvenlik protokolü sertifikası ile güvenli ortamda bankaya iletilir. Ödeme başarılı olduğunda siparişiniz oluşur ve sipariş numaranız görebileceğiniz onay sayfasına yönlendirilirsiniz.

Banka Havalesi/ EFT ile Ödeme:

Banka Havalesi /EFT ile ödeme yapmak istiyorsanız, sistem otomatik olarak siparişinizi oluşturacak ve havale / EFT yapmanız gereken tutar ve hesap numarasını gösterecektir. Söz konusu sipariş bedelinin havale / EFT gönderimini gerçekleştirdiğinizde siparişiniz onaylanarak işleme alınacaktır.

V.Sipariş Onayı ve Sonrası

Ödeme işleminizi tamamladığınızda açılan"Sipariş Sonuç”sayfasında size sistem tarafından bir sipariş numarası verilir. Ana Sayfamızın sağ üst köşesinde yer alan "Hesabına Git” menüsüne girdiğinizde açılacak "Siparişlerini Gör ”sekmesinden siparişinizle ilgili bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.

Siparişiniz gerçekleştiğinde oluşan kullanım şartları ve sipariş konfirmasyon e-posta adresinize otomatik olarak gönderilecektir. Ayrıca sipariş takibi sayfasında ilgili siparişin yanında bulunan kullanım şartları linkini tıklayarak 1(bir) yıl boyunca ilgili şartlara ulaşabilirsiniz.

Siparişinizin onayı ile ilgili e-posta size ulaşmaz ise durumu:

Pazartesi - Cuma 09:00 - 17:00 saatleri arasında 444 52 52 numaralı telefonu arayarak veya  info@selim.com.tr  e-posta adresine mail göndererek bildirebilirsiniz.

Kullanım Sözleşmesine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Teslimat:

Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler ilk iş günü işleme alınır. Siparişiniz, ödemeniz SELİM'e ulaştıktan sonra en ekonomik ve güvenli koşullarda 2-5 iş günü içerisinde kargo şirketine teslim edilir. Kargo bedelimiz 9,95 TL olup, 250 TL ve üzeri siparişlerinizin kargo masrafı şirketimizce karşılanmaktadır. Kargo tarafından İstanbul içi siparişler 3 iş günü, İstanbul dışı siparişler ise maksimum 6 iş günü içinde teslim edilmektedir.  Siparişlerinizin teslimi sadece Türkiye sınırları içerinse yapılmakta olup, gönderim alanları UPS Kargo gönderim ağıyla sınırlıdır. 

www.selim.com.tr  internet sitemizden verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğruluğundan emin olmalısınız.

Fatura adres bilgileri, faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayın.

Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye yapılır, kargo şubesinden ürün teslimi yapılmaz. Alıcının adreste bulunamaması durumunda, kimlik bilgileri kontrolünden sonra birinci dereceden yakınına teslimat yapılabilir.

Hafta sonu cumartesi pazar ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler ilk iş günü itibariyle işleme alınır. Kargo ile gerçekleştirilen ürün teslimatı sürecinde kullanıcı sistemde belirtilen adreste bulunamaz ise müşteriye kargo elemanı tarafından ziyaret notu bırakılır. Adresine ihbar notu bırakılan müşterinin 2(iki) gün içerisinde irtibata geçmemesi durumunda kargo göndericiye iade edilir.

Kargo firmaları ilçe merkezlerine uzak olan yerleşim bölgelerine teslimat yapmamaktadır. Sipariş vermeden önce ilgili kargo firmasının ürünün teslim edileceği bölgeye teslimat yapıp yapmadığını öğrenmeniz sipariş verdiğiniz ürünün adresinize teslim edilebilmesi için önemlidir.

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının teslimatı sorunsuz yaptığı kabul edilir.  Teslimat sırasında kargo görevlisi yanınızdayken koli üzerinde hasar, ezilme, ıslaklık veya koli üstünün açılmış olması gibi bir tespitiniz olursa kargo görevlisinden tutanak hazırlamasını talep ediniz ve gönderiyi kabul etmeyerek geri gönderiniz. Kolinizi açtıktan sonra sipariş ettiğiniz ürünlerin eksik, yanlış ve/veya hasarlı olduğunu tespit ederseniz durumu 24 saat içinde bize bildiriniz.

Müşteri Hizmetleri

Tel:444 52 52

e-posta adresi: info@selim.com.tr

Siparişinizde yer alan ürün/ürünlerde paket içinden çıkması gereken aparat ya da aksesuarlardan biri ya da bir kaçı eksik ve sipariş ettiğiniz üründen farklı bir ürün gönderilmiş ise Müşteri Hizmetlerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.

Satın aldığınız ürün, faturası ile birlikte gönderilir.

VI.İade

Ürün tesliminden itibaren 14(ondört) gün içinde ürün iade (cayma) hakkına sahipsiniz.  SELİM 14 günlük cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı (ürünün olağan kullanımı) dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. 

Teslimat sırasında arızalı ya da ayıplı çıkan ürünler dışında gıda, kozmetik, sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, banyo setleri, takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır. Yılbaşı, Sevgililer günü, Anneler günü gibi belirli günlere yönelik hazırlanan ve kişiye özel ürünlerde ve kampanya & promosyon ürünlerinde iade yapılmamaktadır. Satın almış olduğunuz ürünün iade işlemi için; Ana Sayfamızın sağ üst köşesinde yer alan "Hesabım” butonuna tıklayarak, açılan sayfada "Sipariş İade Talebi” bölümünde ilgili alanların eksiksiz doldurulması gerekmektedir. Talebiniz otomatik olarak bize ulaşacaktır. Yapılan değerlendirmenin sonucunu "Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise iade işlemlerinde kargo ücreti size aittir. Size teslimat yapan kargo firması aracılığıyla ile iade gönderimini yapmanız gerekir. Farklı kargo firmaları aracılığıyla gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir.

Ürününüz teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası kontrol edilecektir. İade işleminin onaylanması durumunda, "ürün bedeli" tarafınıza geri ödenecektir.

İadenizin iade koşullarına uygun olmaması durumunda ise, ilgili ürün, adresinize kargo ile gönderilecektir. Genel iade şartları aşağıda belirtilmektedir.

Ödeme şekli "Kredi Kartı" ve tercihiniz "Para İadesi" ise; ödemeniz online olarak en kısa sürede kredi kartınıza yapılacaktır. Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmektedir.  Kredi kartınızdan taksitli olarak yapılan ödemelerde ise tutarın tamamı bankanıza ödenir. Bankanız taksit günlerinde taksit tutarını yatırır ve çeker. Taksidin 1. ve 2. taksidini ödemiş iseniz ilk iki taksidin tamamını yatırır ve sonraki aylarda taksit tutarınız hesabınıza yatırılır. 

Ödeme şekli "Havale/EFT" ve tercihiniz "Para İadesi" ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN ve hesap numarasınıza paranız geri ödenir. 

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, tarafınıza iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.

İade edilmek istenilen ürünün faturası KDV mükellefi (fatura düzenleme mecburiyeti olan gerçek veya tüzel kişilere) adına düzenlenmiş ise, ürünü iade ederken, iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir. Faturası, KDV mükelleflerine (fatura düzenleme mecburiyeti olan gerçek veya tüzel kişilere) düzenlenmiş siparişlerin iadeleri, İADE FATURASI düzenlenmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir:

·İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

·Ürünün hasarsız, tüm aksesuarları, sertifikaları ve faturasının tüm kopyaları ile gönderilmesi gerekir.

·Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

·İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (bütün kopyaları) göndermeniz gerekmektedir.  Faturanızın ASIL nüshasının ön yüzünde, en sol taraftaki İADE kolonu altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade adedini yazmanız gerekmektedir. ASIL nüshanın ön yüzünde, sol alt taraftaki iade eden kişi olarak adınızı soyadınızı, irtibat telefonunuzu, adresinizi yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak, faturanın 1.NÜSHA'sının arkasındaki kutu içerisine neden iade istediğinizi ayrıntılı olarak yazmanızı rica ederiz.

VII.Değişim

Fatura tarihinden itibaren 30(otuz) gün içinde "Selim Dekor Ürünleri A.Ş.” iletişim bilgilerimizdeki adresimize anlaşmalı olduğumuz kargo ile veya firma adresimize getirerek faturanın aslı ile ürün değiştirme işlemi yapabilirsiniz. SELİM 30 günlük değişim hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı (ürünün olağan kullanımı) dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Tüketicinin Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade işlemi yapılmaktadır.

Teslimat sırasında arızalı ya da ayıplı çıkan ürünler dışında gıda, kozmetik, sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, banyo setleri, takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır. Yılbaşı, Sevgililer günü, Anneler günü gibi belirli günlere yönelik hazırlanan ve kişiye özel ürünlerde ve kampanya & promosyon ürünlerinde değişim yapılmamaktadır. Fatura kurum, şirket adına düzenlenmiş ise tarafınızca iade faturası düzenlenmesi gerekmektedir.

Firmamızda ürün değiştirme işlemi aşağıdaki kurallara uygun olarak yapılmaktadır:

1.Fatura üzerindeki fiyat esas alınır.

2.Ürünün hasarsız ve kullanılmamış olması gerekmektedir.

3.Ürünle birlikte, kutu varsa özel ambalaj malzemeler ve aksesuarları teslim edilmelidir.

4.Değişimden kaynaklanan kargo ve her türlü diğer masraflar müşteriye aittir.

Not: Teslimat sırasında arızalı ya da ayıplı çıkan ürünler dışında gıda, kozmetik, sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, banyo setleri, takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır. Yılbaşı, Sevgililer günü, Anneler günü gibi belirli günlere yönelik hazırlanan ve kişiye özel ürünlerde ve kampanya & promosyon ürünlerinde değişim yapılmamaktadır.

Kırık, ayıplı, eksik ürün teslimatları, yanlış ürün gönderimleri.

·Kırık, ayıplı, yanlış ürün gönderimleri ilgili siparişe ait faturanın arkası doldurularak, ürünlerin şirketimize gönderilmesi yoluyla işleme alınmaktadır. Hasarlı veya kusurlu ürünler için iade nakliye ücretsizdir. Hasarlı veya kusurlu ürün için iade/teslimat işlemi 30 gün içinde çözülür. Hasarlı veya kusurlu ürünler için yedek parça, yeni ürün, ve geri ödeme seçeneklerinden birini tercih edebilirsiniz.

VIII.İptal

Siparişinizi siparişlerim sayfasından iptal edebilirsiniz.

Online sipariş iptal etme işlemi siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz.

Ödediğiniz tutar 10 (on) gün içinde kredi kartınıza iade edilir ya da banka hesabınıza yatırılır.

IX.Gizlilik Politikası

Selim Dekor Ürünleri A.Ş. olarak kişisel verilerin korunması en önemli öncelikleri arasındadır. Bu itibarla, SELİM, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun ("KVKK”) 10. maddesinden doğan aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirmek amacıyla aşağıdaki açıklamaları siz değerli müşterilerimizin dikkatine sunar.

Kişisel verilerinizle ilgili daha detaylı bilgi almak için lütfen TIKLAYIN.

X.Bilgilendirme

Tüketici ile şirket arasında doğması muhtemel her türlü uyuşmazlık ile ilgili olarak şirket politikamız, bu uyuşmazlıkların tarafların anlaşması ve müşterinin memnuniyeti ile çözülmesini temin etmektir. Her türlü konuyla ilgili olarak bizlere:

Telefon: 444 52 52
E-posta adresi:  
info@selim.com.tr  şikâyet ve taleplerinizi iletiniz.

SELİM ile aranızda ortaya çıkabilecek tüketici mevzuatı kapsamındaki uyuşmazlıklarda T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dahilinde ikametinizin bulunduğu yerdeki veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne veya uyuşmazlığın parasal sınırına göre Tüketici Mahkemesi’ne başvurabilirsiniz.

Uyuşmazlık hâlinde ayrıca tahkim ve arabuluculuk gibi ülkemizde kabul edilen tüm alternatif uyuşmazlık çözüm yollarına başvurabilirsiniz. Alternatif uyuşmazlık çözüm yollarının daha hızlı, daha ekonomik ve daha etkin olduğu bilinmektedir. Bu çözüm yollarına başvurmak, hukuki çözüm yollarına başvurma hakkınızı ortadan kaldırmayacaktır.

XI.Sıkça Sorulan Sorular

"Sepetim" nedir?

"Sepetim”ana sayfamızın sağ üst köşesinden kolayca ulaşabileceğiniz, sitemizden alışveriş yaparken sıkça kullanacağınız bir ekrandır. Bu ekranda şunları yapabilirsiniz:

·Ürün sayfalarında gezerken beğendiklerinizi, ürünlerin çevresinde bulunan"Sepete Ekle”butonu yardımıyla sepetinize ekleyebilirsiniz.

·Seçtiğiniz ürünlerin ve varsa hediye paketi, hediye notu bilgilerinin eklenip eklenmediğini bu ekranda kontrol edebilirsiniz.

·Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini belirleyebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken, sepetteki ürünlerin sağ tarafında bulunan kutucukların üzerinde bulunan oklar sayesinde adetleri çoğaltabilir ya da azaltabilirsiniz.

·Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, o ürününün sağ tarafında bulunan "Sil” butonuna basarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

·Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatını, ödeyeceğiniz kargo bedeli tutarını bu ekranda görebilirsiniz.

Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?

Selim.com.tr’ den verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ama mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

Sipariş verirken sayfa hata veriyor, ne yapmalıyım?

·Böyle bir durumda lütfen sitemizdeki e-posta adresleri ya da Pazartesi - Cuma 09:00 - 17:00 saatleri arasında telefonlardan bize ulaşın. Yazılım departmanımız sorunu en kısa sürede çözmeye çalışacaktır.

Siparişim oluşmadı ama ödemesi alındı. Ne yapmalıyım?

·Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse ana sayfamızdaki "Siparişlerim” sekmesinden mevcut bir siparişinizin olup olmadığını kontrol etmelisiniz.

·Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına bakmanızı öneririz; çünkü bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen bizi e-posta yoluyla bilgilendirin. İşlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilecek ve ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.

Sorunuzun cevabının bu işlem rehberinde yer almadığını düşünüyorsanız bize ulaşabilirsiniz.

Telefon: 444 52 52 
E-posta adresi: info@selim.com.tr

 

 

 

 

 

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.